Trött

Hej:) 
Tänkte skriva lite om min dag.
Idag vaknade jag halv 10 var dock alldeles för trött för att gå upp. Så låg i min säng och kollade lite på you tube. Sedan ringde Pontus och sa att han var utanför mig då sprang jag ner och låste upp dörren. Sedan bytte jag om och vi åkte och tränade med hans mamma:) det var faktiskt väldigt kul. Sedan duschade vi och sen åkte vi ner till stan och sedan erikslund. 
Det har vart en rätt jobbig dag. Har tränat sedan gått i 3 timmar:'D 
Köpte lite grejer också, har dock inte något bra ljus så bilder (om jag lägger upp bilder på kläderna) kommer kanske i morgon eller när jag använder dom. Jag tänkte så här. Istället för att visa allt jag köpt på mellandags rean osv, så kan jag väll välja ut 5 plagg jag gillar mest och ta kort/ visa upp dom i en video? Kommentera vad ni tycker:)
Men nu är jag trött så måste sova. 
God natt.❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mykindofstyle.blogg.se

Jag heter Linnea Dalgren. Denna bloggen kommer handla mycket om mig och min vardag så hoppas ni kommer gilla den. kommentera gärna om ni vill.:) kram

RSS 2.0