Torsdag

Hej det var längesen jag skrev något här på bloggen så tänkte göra ett litet snabbt inlägg. 
Just nu sitter jag och försöker få igång det nya avsnittet av pretty little liars, men den vill inte. Blir lite tokig.
Men det har komigt ut en ny video på min videoFy. Me kanal så gå gärna in och kika. 
Funderar på om jag ska ha en liten "bloppis" här på bloggen eller på videoFy. Me 
Kommentera gärna vad ni tycker:) imorrn är det fredag. Jag har längtat så. 
Jo appropå ingenting så fyllde jag år i onsdags förra  veckan (21/1) så tänkte berätta lite vad jag fått. 
Av min mamma fick jag en symaskin, pengar och en resa till Stockholmsmässan:) 
Och av min pappa och hans tjej, fick jag bidrag till en moppe, körlektioner och så en smyckes hållare och något som kort nästa vecka så jag vet inte vad det är. Är så himla spänd vill bara veta lixom åh längtar lite:) 
Är så otroligt glad och tacksam över det jag fått och jag hoppas ni har haft en underbar torsdag och att ni får en fortsatt bra torsdag:) 
Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mykindofstyle.blogg.se

Jag heter Linnea Dalgren. Denna bloggen kommer handla mycket om mig och min vardag så hoppas ni kommer gilla den. kommentera gärna om ni vill.:) kram

RSS 2.0