New:)

Hej några dagar sen jag skrev. Har inte riktigt haft tid osv men tänkte visa lite grejer jag fått:) 
Först äre detta kit från the body shop. Som jag fick utav min morbrors flickvän:) 

detta kit innehåller:
•Ett lip balm.
• en tvål
• en duschtvål 
• en body butter
Alla är i doften vanilj.
Är så otroligt tacksam:)
Det andra jag fått är ett resekit från Avéne
Detta kit innehåller:
• en thermal spring water(?) 
• två olika sorters lotion 
• smink borttagning 
• fuktighetskräm. 
Detta kit fick jag av min lillebrors kompis pappa. 
fick även denna bronzer av honom. Det är från samma märke. Är så otroligt tacksam över allt och är så spänd på att få testa mina nya produkter:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mykindofstyle.blogg.se

Jag heter Linnea Dalgren. Denna bloggen kommer handla mycket om mig och min vardag så hoppas ni kommer gilla den. kommentera gärna om ni vill.:) kram

RSS 2.0