Söndag

Hej. 
Idag är det söndag. Igår var jag på mässa i Stockholm som ni säkert vet. Jag blev lite besviken över att dom inte hade mer av det jag ville ha. 
Jag hittade bara ett tyg:( 
Det fanns nästan bara tyg till små barnskläder osv och sen till äldre. 
Men jag hittade ett spetstyg typ som jag köpte typ 2-3 meter av och sen massa detaljer som man kan ha när man syr kläder:) 
Åh juste igår var det Alla hjärtans dag!
Kommentera gärna hur ni spenderade den, och med vem ni spenderade den med.❤️
Men hur som helst så är det söndag idag, och jag ska fixa iordning jättefint för Pontus för att vi ska vara. 
Jag ska göra milkshakes och kanske kladdkaka och massa mer. 
Men ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi i nästa inlägg:)

jag ska nog sy den. Kommentera gärna vad ni tycker:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mykindofstyle.blogg.se

Jag heter Linnea Dalgren. Denna bloggen kommer handla mycket om mig och min vardag så hoppas ni kommer gilla den. kommentera gärna om ni vill.:) kram

RSS 2.0