New in🎀

Hej. 
Idag var jag pĂ„ stan med min kompis Viktoria:) 
Det var super kul. Vi gick runt i massa olika affÀrer och blev tillochmed "förföljda" av nÄgra frÄn vÄr skola. Det var lite mindre kul eftersom att dom ville starta ett brÄk. Eller ja snarare bara stÄ och skÀlla för jag vet inte vad. Men iallafall sÄ köpte jag detta:)
Tyg: panduro. 3 för 78kr alltsÄ tre sÄnna dÀr "rullar"
Mössa: new yorker. 19kr 
Skor: hm. Fick dom av en kompis men dom kostade 50kr:)
Är sĂ„ glad. 
Imorrn Ă„ker jag till Stockholm med Linnea och det kommer bli as kul. 
Men det var allt jag hade att sĂ€ga. 
Kram





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mykindofstyle.blogg.se

Jag heter Linnea Dalgren. Denna bloggen kommer handla mycket om mig och min vardag sÄ hoppas ni kommer gilla den. kommentera gÀrna om ni vill.:) kram

RSS 2.0